jueves, 17 de mayo de 2012

El Condensador de Fluzo 1x30 - Depict

Amb les morts de Maurice Sendak i Adam Yauch com a obligats punts de partida, començava un programa número 30 que incloïa recomanacions tan vàlides con l'última pel·lícula de la Mia Hansen-Love, el recopilatori, format vinyetes, d'històries curtes de Satoshi Kon, o l'últim llibre de la saga <em>Gel i foc</em>. Molta cosa, que ara recuperem en format <em>Depict</em> per a tenir més info de tot plegat...



LLETRAFERIDES: GEORGE R.R. MARTIN - Dansa amb dracs

Finalment, ha arribat abans en català que en castellà el cinquè llibre de Cançó de gel i foc, aquell a on el Martin havia de posar-hi tot allò que va decidir treure de l'anterior. S'esperava glòria pura, s'esperava que com a mínim arribés als nivells del segon i tercer... però la realitat és que sembla que l'autor hagi perdut el Nord. Sort de les últimes 250 pàgines a on es llegeixen algunes de les millors planes de la saga. Sí, però per arribar-hi cal empassar-se 700 molt més avorrides... +info

Sobre una terra devastada per la guerra dels Set Regnes, es tornen a agitar les marees de la cobdícia. Mentre que els viaranys del destí portaran en Tyrion cap a orient, passant tota mena d'aventures, la Daenerys i els seus dracs, ja adults, viuran la seva pròpia odissea entre les muralles de la ciutat de l'Harpia. Al mateix temps, pretendents procedents de diversos punts de la terra s'han posat en camí amb l'ànim de convertir-se en consort de la Daenerys. Al Mur, les coses també estan canviant...

VINYETES: SATOSHI KON - Historias cortas de Satoshi Kon

Malauradament, al 2010 ens va deixar un dels creadors japonesos més interessants del moment. Però els seguidors del responsable de <em>Perfect Blue</em>, <em>Paranoia Agent</em> o <em>Paprika</em> estan de sort: Planeta edita aquesta recopilació d'historietes curtes, fetes per Kon entre el 85 i el 89, i en elles s'hi troben alguns dels millors exemples del seu estil. Recopilatori absolutament imperdible. +info

Recopilación de cuentos del célebre director japonés Satoshi Kon, prematuramente fallecido en 2010. Alguno de los relatos del autor han inspirado los hilos argumentales de conocidas películas de Hollywood, dirigidas por realizadores de contrastado prestigo: Minority Report de Steven Spielberg o Inception de Christopher Nolan.

RÉGIS LOISEL – El gran muerto

Un'altra recopilació, més o menys, és aquest <em>El gran muerto</em> (de l'autor del <em>Peter Pan</em> que ja ha sonat alguna vegada al Fluzo), que inclou els tres primers volums (<em>Lágrimas de abeja</em>, <em>Pauline</em> i <em>Blanche</em>) d'aquesta saga fantàstico-aventuroso-terrorífica (o així) sobre realitats paral·leles en conflicte. Dibuixa, genial, Vincent Mallié... +info

El Gran Muerto llegó de vuestro mundo.Hasta su llegada, nuestros ancestros vivían en el caos.Pero su presencia trajo la paz entre los cuatro clanes.La sed de poder es siempre un obstáculo para la armonía... 

Régis Loisel se une a la pluma talentosa de Vincent Mallié para ilustrar esta maravillosa historia de fantasía. Un punto de partida a otro universo, a otra línea espacio-temporal donde la vida de los protagonistas se tambaleará. Las consecuencias de la aventura aquí narrada sorprenderán a propios y extraños...y a toda la humanidad.

GRAN PANTALLA: MIA HANSEN-LOVE - Un amour de jeunesse (Primer amor)

La jove cineasta francesa torna a les nostres pantalles amb aquesta història sobre els primers amors, i cóm marquen les nostres vides. Una pel·lícula que tira de realisme, proximitat i aparent senzillesa, però que pot arribar a desmuntar a més d'un... +info

Primavera de 1999. Camille, de quince años (Lola Créton), y Sullivan, de 19 (Sebastian Urzendowky), viven un amor apasionado, pero él partirá para Sudamérica, dejando a Camille dolorida y desesperada. Años más tarde, Camille, que forma una sólida pareja con Lorenz (Magne Havard Brekke), volverá a reencontrarse con Sullivan.

PAOLO SORRENTINO - Un lugar donde quedarse (This Must Be the Place)

El que per a molts és la última esperança del cinema italià proposa el seu treball més internacional, amb un Sean Penn disfressat de Robert Smith pul·lulant per tots els EUA per trobar-se amb un nazi que li va fer la vida impossible al seu pare. Tècnica i visualment genial, la pel·lícula falla en ritme i contundència. Interessant, en tot cas. +info

Cheyenne es una antigua estrella de rock. A pesar de sus cincuenta, conserva una imagen gótica y vive en Dublín de los derechos de autor. La muerte de su padre, con quien no tenía relación alguna, le lleva a Nueva York, donde descubre que su progenitor vivía con una obsesión: vengarse de una humillación de la que había sido víctima. Cheyenne decide hacer realidad ese deseo de venganza, pero, para ello tendrá que emprender un viaje a través de América.

CATODICISME: THE INCREASINGLY POOR DECISIONS OF TODD MARGARET



Amb el període de pausa que la TV americana està vivint mentre acaben unes i comencen les altres, aprofitem per a recomanar aquesta sèrie, creada per David Cross i amb la col·laboració de gent com Will Arnett, Blake Harrison, Spike Jonze. Noms que conviden a salivar, als qui podem seguir la pista durant les dues temporades (de sis episodis) que de moment ha emès la cadena IFC. Glòria pura!! +info

La serie sigue a un estadounidense (Cross) que acepta un trabajo en el departamento de ventas de la sucursal en Londres de la compañía de bebidas energéticas Thunder Muscle. No tiene experiencia con la cultura británica, no sabe nada sobre las ventas y tiene un solo empleado, Dave (Harrison).


LA MÚSICA DE EL CONDENSADOR DE FLUZO 1x30

THE BEASTIE BOYS – Sabotage

 WISDOMTOOTH – Bandits

THE GLASSES – Paper Airplanes

MANOS DE TOPO  - Mejor sin pijama

JOHNNY HALLYDAY - Je te promets

TALKING HEADS - Psycho Killer

THE AUDIOBOOKS – Goodbye Purple Girls

SPAGHETTI ANYWHERE – Girlfriend with boyfriend

CLOUD NOTHINGS – Stay Useless

THE GOOD NATURED – Rose

ZIPPER - Saturdays

PAUL WELLER - Wild Wood

TEMA – PEGASVS – Brillar

3 comentarios:

  1. Parella, una pregunta... en quin soborn estaveu pensant perque vingui al programa en directe del dijous? ;)

    ResponderEliminar
  2. Ah, sí, a veure... si vens el dijous no et trenquem les cames. Què et sembla? Una oferta que no podrás rechazar, eh? ;)

    ResponderEliminar
  3. Mmmmm... capacitat negociadora made in Soprano's... inmillorable! Doble guiño!

    ResponderEliminar